Vanlige spørsmål – Goodyear Cashback-kampanje

  1. Hvem kan delta i kampanjen?
    Dette tilbudet er utviklet spesielt for forbrukere (dvs. enkeltpersoner som kjøper dekk til privat bruk, altså ikke til profesjonell bruk eller som del av bedrifts- eller næringsaktiviteter) som har kjøpt 4 Goodyear-vinterdekk i løpet av kampanjeperioden av en forhandler som deltar i kampanjen. Les de fullstendige vilkårene for å delta i kampanjen her.
  2. Hvilke Goodyear-dekk inngår i kampanjen?
    Kampanjen omfatter Goodyear-vinterdekk for personbil i dekkdimmensjoner i felgstørrelsene 17», 18» og 19» og større. På registreringssiden finner du en liste over dekkmodellene som inngår i kampanjen.
    Les mer her.
    Rabatten avhenger av felgstørrelsen som vist i tabellen nedenfor, ved kjøp av et helt sett med dekk (4 stk.).

    Type dekk

    17-tommers

    18-tommers

    19-tommers og større

    Belønning NOK per 4 stk. dekk

    600 (inkl. mva.)

    800 (inkl. mva.)

      1000 (inkl. mva.)

  3. Trenger jeg å laste opp hele kvitteringen?
    Ja, hele kvitteringen må lastes opp for å bli godkjent. Innkjøpsdato, kontaktinformasjon til forhandleren og detaljer om de kjøpte dekkene (modell, dimensjon, antall) må vises tydlig.
  4. Hvilken periode gjelder kampanjen for?
    Alle kjøp i denne kampanjen må gjennomføres via en deltakende forhandler innenfor den angitte kampanjeperioden: 01.10.2019–31.12.2019. Kontroller medvirkende forhandlere i forbindelse med kjøpet her, siden denne informasjonen oppdateres kontinuerlig.
  5. Når må registreringen av kjøpet gjennomføres?
    Registreringen av dekkjøpet må gjennomføres innen 7 dager etter innkjøpsdato på www.kampanje.goodyear.no
  6. Når får jeg tilbakebetalingen utbetalt?
    Utbetalingen fra kampanjen vil bli gjennomført innen 30 dager etter datoen da du registrerte kjøpet. Hvis du ikke har mottatt utbetalingen innen 30 dager etter at du registrerte kjøpet (og registreringen er godkjent og alle kampanjevilkår oppfylt), ber vi deg kontakte oss på nordic_marketing@goodyear.com.
  7. Jeg har ikke fått noen penger tilbake. Hva skal jeg gjøre da?
    Hvis du ikke har mottatt utbetalingen innen 30 dager etter at du registrerte kjøpet, ber vi deg kontakte oss på nordic_marketing@goodyear.com.
  8. Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har spørsmål som ikke er besvart her?
    Hvis du har spørsmål som du ikke finner svar på her eller i de fullstendige kampanjevilkårene , ber vi deg kontakte oss ved å fylle ut kontaktskjemaet på kampanjens hjemmeside eller på e-post til nordic_marketing@goodyear.com.

De fullstendige kampanjevilkårene finner du her.